© 2017 Hogash.com

Regulamin pobytu

Wszyscy goście Glampingu Podniebnego zobowiązani są do zapoznania się oraz przestrzegania Regulaminu Lądowiska Borsk, umiejscowionego na tablicy przy wjeździe na lotnisko, a także niniejszego regulaminu.

I. ZASADY REZERWACJI

  1. Właścicielem ośrodka wczasowego pod marką Glamping Podniebny oraz strony internetowej www.podniebny.pl jest firma CollageLotyParalotnia.pl z siedzibą w Rokitnicy 83-021, ul. Droga Słowackiego 16, NIP: 593-207-76-76.
  2. Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami od momentu wpłacenia zadatku. Rezerwacja noclegu w obiekcie jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
  3. W niniejszym regulaminie właściciel obiektu nazywany jest "Wynajmującym", a gość dokonujący rezerwacji "Najemcą" lub "gościem".
  4. Rezerwację pobytu można zrealizować poprzez wypełnienie arkusza w kalendarzu rezerwacji na stronie głównej i opłacenie zadatku lub pełnej opłaty za pobyt.
  5. Wpłaty środków możn bezpośrednio na firmowe konto bankowe, dotępne w zakładce Kontakt, a także poprzez płatność kartą kredytową lub e- przelewem.Podsumowania płatności wyrażonych w walucie PLN są dostępne po wypełnieniu kalendarza rezerwacji.Po dokonaniu wpłaty, na podany adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie rezerwacji.
  6. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
  7. Działamy zgodnie z Ustawą o warunkach zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną (Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)
  8. W przypadku rezygnacji najemcy z rezerwacji na 60 lub więcej dni przed zaplanowaną datą przyjazdu, wpłacona kwota zadatku zostanie w całości zwrócona na konto najemcy. W pozostałym przypadku zadatek nie podlega zwrotowi. Jeżeli najemca zdecydował się opłacić z góry pełen koszt pobytu, wówczas 30% tej kwoty traktowane jest ajko zadatek na zasadach opisanych powyżej, w pozostałe 70% podlega zwrotowi.
  9. W razie wprowadzenia przez Rząd RP obostrzeń uniemożliwiających pobyt gości w zarezerwowanym terminie, wynajmujący dokonuje pełnego zwrotu zadatku w terminie do 14 dni od ukazania się niniejszej decyzji w Dzienniku Ustaw.
  10. Reklamacje dotyczące pobytu można składać mailowo na adres biuro@podniebny.pl i będą one rozpatrywane w miarę możlwości niezwłocznie w czasie pobytu gościa w ośrodku.

II. ZAKWATEROWANIE I POBYT

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00.
  2. Po zakwaterowaniu w namiocie, należy upewnić się czy wszystkie urządzenia i sprzęt w namiocie jest sprawny i kompletny, a  ewentualne uwagi bezzwłocznie zgłaszać w recepcji.
  3. Po wymeldowaniu uprasza się o pozostawienie porządku w namiocie i wyniesienie śmieci w wyznaczone miejsce. Śmieci powinny być posegregowane na odpady zmieszane- czarny pojemnik, szkło- zielony pojemnik oraz plastik i metal- żółty pojemnik.
  4. Na schody oraz antresolę dzieci mogą wchodzić i przebywać tylko pod opieką i na odpowiedzialność swojego opiekuna.
  5. Nie należy pozostawiać w namiocie bez nadzoru pracujących urządzeń elektrycznych, zwłaszcza należy pamiętać o wyłączeniu kuchennej płyty elektrycznej oraz urządzeń grzewczych.
  6. Nie należy korzystać w namiocie z własnych urządzeń grzewczych, a urządzenia na wyposażeniu używać z zachowaniem bezpieczeństwa pożarowego. Należy w szczególności zwracać uwagę na to, aby urządzenia grzewcze były usytuowane co najmniej 1 m od innych sprzętów i ścian namiotu, a także z dala od źródeł wody, aby uniknąć zachlapania lub zalania.
  7. Przed opuszczaniem namiotu należy każdorazowo zamykać dokładnie (zwrócić uwagę na dokładne zejście się zamków) okna trójkątne w celu uniknięcia zalania podłogi i sprzętów wodą w razie deszczu.
  8. W namiocie obowiązuje kategoryczny zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Podczas palenia na dworze należy zachować bezpieczną odległość od plandeki namiotu. Szkody powstałe w wyniku przypalenia pokrywa w całości najemca namiotu.
  9. Najemca ponosi odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia namiotu, powstałe na skutek swoich działań.
    Prosimy o bezzwłoczne zgłaszanie wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych w trakcie pobytu.
  10. Palenie ognisk odbywa się w wyznaczonym miejscu i nie zezwala się na pozostawienia niedogaszonego ognia bez nadzoru.
  11. W celu uszanowania spokoju pozostałych wczasowiczów uprasza się o stosowanie do ciszy nocnej w godzinach 22.00-06.00, chyba że zostanie to wcześniej ustalone i zgłoszone recepcji.
  12. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu powstałe ze strony dostawców.
  13. Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Wynajmujący nie ponosi za nie odpowiedzialności.
  14. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży lub zniszczenia mienia pozostawionego na terenie ośrodka.
  15. Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nie przestrzegania niniejszego regulaminu.
  16. W przypadku rezerwcji namiotów dla większej liczby osób konieczne może być spisanie oddzielnej umowy i pobranie kaucji od Najemcy. Pozostaje to w gestii Wynajmującego.
  17. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w wypadku gdy temperatura powietrza na zewnątrz prognozowana jest na ujemną, najpóźniej na 4 dni przed planowaną rezerwacją. W takim przypadku zadatek zostanie w całości zwrócony Najemcy w terminie do 14dni od ogłoszenia odwołania.

III. PARKOWANIE POJAZDÓW

  1. Parkowanie pojazdów gości na terenie Glampingu jest bezpłatne. Pojazdy należy pozostawiać w miejscu wskazanym przez pracownika recepcji. Na terenie glampingu nie ma dostępnego parkingu strzeżonego.

IV. POBYT ZE ZWIERZĘTAMI

  1. Należy przed przyjazdem zgłosić Wynajmującemu, że w namiocie będzie przebywało zwierzę.
  2. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za swojego pupila. Za wszelkie szkody pozostawione przez pupila odpowiada finansowo właściciel.
  3. Konieczne jest posiadanie książeczki szczepień psa i jego stały nadzór kiedy przebywa poza namiotem.
  4. Za okres pobytu ze zwierzętami pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 100złna ewentualne dodatkowe sprzątanie związane z obecnością zwierzęcia.

V. KORZYSTANIE Z SAUNY

  1. Osoby niepełnoletnie nie mogą korzystać z sauny bez zgody i nadzoru opiekunów.
  2. Przed wejściem do sauny należy dokładnie umyć i osuszyć całe ciało, w saunie przebywać bez ubrania oraz obuwia.
  3. W saunie należy siadać na ręczniku, należy unikać kontaktu bezpośredniego ciała z ławkami.
  4. Zabrania się spożywania alkoholu oraz palenia wyrobów tytoniowych w saunie.
  5. Z sauny można korzystać tylko w towarzystwie innej osoby, co pozwoli na natychmiastową pomoc w wypadku złego samopoczucia.
  6. Seans sauny nie powinien być dłuższy niż 12 minut, a po jego zakończeniu zaleca się szybkie schłodzenie ciała zimną wodą. Po każdym seansie należy odpoczywać w komfortowej temperaturze około 15 minut.
  7. Po zakończeniu użytkowania saunę należy wyłączyć i wynieść z niej mokre ręczniki.

VI. WARUNKI REZERWACJI I CENNIK

W celu pełnego dostosowania się do potrzeb naszych gości podzieliliśmy rok turystyczny 2021 na 3 sezony:

  • Sezon pośredni -od 01.06 do 25.06.2021 oraz 01.09-03.10.2021 (z wyjątkiem Świąt i długich weekendów). Minimalna długość pobytu wynosi 3 doby w weekendy, 2 doby w dni robocze. Cena za 1 dobę pobytu -od 440 zł namiot z sauną, 360 zł namiot bez sauny. Rabaty dla rezerwacji powyżej 3 dób!
  • Sezon wakacyjny -26.06 - 31.08.2021 
    Ceny za 1 dobę pobytu -od 530 zł namiot z sauną, 480 zł namiot bez sauny.
    Minimalna długość pobytu to 7 dób. Rabaty dla rezerwacji powyżej 7 dób!
  • Sezon niski - od 04.10 do 15.11.2021 (z wyjątkiem Świąt i długich weekendów). Minimalna długość pobytu wynosi 2 doby. Cena za 1 dobę pobytu -od 440 zł namiot z sauną, 360 zł namiot bez sauny. Rabaty dla rezerwacji powyżej 3 dób oraz dla rezerwacji w dni robocze!

    Podane ceny dotyczą pobytu 2 osób w namiocie. Powyżej tej liczby obowiązuje dopłata 30 zł za osobę za dobę. Dzieci gratis!
    W celu otrzymania szczegółowej oferty prosimy o wypełnienie kalendarza rezerwacji lub kontakt mailowy bądź telefoniczny.

VII. Regulamin Ochrony Danych Osobowych (RODO)

  • Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych) informujemy Państwa o następujących zasadach:
  • Administratorem Państwa danych osobowych jest firma COLLAGELotyParalotnia.pl,ul. Droga Słowackiego 16. 83-021 Rokitnica, NIP: 5932077676.
    Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji naszych usług i w celu umożliwienia kontaktu z Państwem.
  • Dane osobowe nie będą przechowywane po wygaśnięciu umowy- opuszczeniu obiektu, z wyjątkiem sytuacji, kiedy konieczne będzie dochodzenie roszczeń z tytułu dewastacji, itp.
    W każdej chwili przysługuje Państwo prawo do wglądu, usuwania oraz zmiany podanych danych osobowych.

VIII. Cookies i dane eksploatacyjne

  • Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
  • Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:
  • identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani;
  • zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;
  • zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do Sklepu Internetowego;
  • dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego;
  • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego.
  • Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).
  • Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
  • Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
  • Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepem Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Sklepu Internetowego. Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.
TOP